muallim aslan

"Atlıkarıncada kafasını eğip tabletiyle oynayan çocuklar yetiştirdik, mutlu muyuz? Piknik yerinde kozmetik pazarlayan kadınlar, cenazede ihale konuşan adamlar olduk, mutlu muyuz? Yaşarken kendi hayatını deliler gibi özleyen insanlar olduk, mutlu muyuz?" {gökhan özcan}
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Umudumuz acımızdan daha büyük olmalı.." {cahit zarifoğlu}
Çay, şefkati temsil eder…Kahve ise sevgiyi…..Çay, güvenlik arayışıdır; Kahve ise kışkırtılmış merak duygusudur…Hayatımızdaki bazı diyaloglarda böyledir….Çay sıcaktır, arkadaşlığa atıf yapar…Kahve ılıktır, yalnızlık hissi uyandırır. {haşmet babaoğlu}
SES üşür. AŞK çift kişilik bir yalnızlıktır. HAYAT ölüme ulanmış tiz bir çığlık... ÖLÜM ışığı kemiren kör bir karanlık... SEN her yeri kaplayan ince bir serap... BEN küçülüp azalan bir kum tanesi...
Zenginmiş gibi yapıyor. Mutluymuş gibi, iyiymiş gibi, dürüstmüş gibi, en beteri de aşıkmış gibi yapıyor. Çok biliyormuş gibi, çok düşünüyormuş gibi, çok hissediyormuş gibi yapıyor. Anlıyormuş gibi, anlaşıyormuş gibi yapıyor. Yaşamak, böyle böyle bir performans sanatına dönüşüyor! Gülünç ve bir o kadar da acıklı. {haşmet babaoğlu}