"Kişisel gelişim ideolojisinin en büyük problemi işte tam da bu noktadır.
Hedefinin “boşluğu"nu; yolunun sahici "maneviyat"tan uzaklığını saklar.
Düşünsenize…
Yola koyulmuşsun, gidiyorsun, gidiyorsun; başarıyorsun, başarıyorsun.
Güzel ama…
Hani anlam, hani farklı hayat tarzı, hani derinlik, hani hedef? Yok!
Sadece başarı duygusunun tatmini. O da ne hızlı gelip geçer! "
{haşmet babaoğlu}