muallim aslan

"Kimse kimseyi bağışlamıyor. Bütün yaptığımız unutmak! " {haşmet babaoğlu}
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kişisel gelişim ideolojisinin en büyük problemi işte tam da bu noktadır. Hedefinin “boşluğu"nu; yolunun sahici "maneviyat"tan uzaklığını saklar. Düşünsenize… Yola koyulmuşsun, gidiyorsun, gidiyorsun; başarıyorsun, başarıyorsun. Güzel ama… Hani anlam, hani farklı hayat tarzı, hani derinlik, hani hedef? Yok! Sadece başarı duygusunun tatmini. O da ne hızlı gelip geçer! " {haşmet babaoğlu}
'Aynı'laşmanın erdemleştiği tek meşru konumun yüce yaradanın huzuru olduğu anlaşılıyor. O'nun huzurunda çöldeki kum taneleri kadar 'aynı'laşan bilinç sahiplerinin; her gün kozalarını yırtarak dünyaya yayılan renk renk kelebekler arasından çıktığı derin bakan gözlerce fark ediliyor.
Sayfa 80
Siyaset
"Bir şey yap güzel olsun. Huzura vesile olsun, rikkate yol açsın, şevk versin, hakikate işaret etsin. Bir şey yap doğru olsun. İnsanları yalanın ve yanlışın bataklığına düşmekten korusun. Rüzgâra ve akıntıya kapılmasın; kırılsın lakin eğilip bükülmesin. Bir şey yap adil olsun. Haktan hukuktan ayrılmasın. Zalime haddini bildirsin, mazlumun payını versin." {mustafa kutlu} Günaydın,hayırlı sabahlar.
Nerede kalmıştık? Hanife ülkenin kalan yarısıyla çay içeçekmi? Nevruz Tarkanın albümünün suyunu içip ona kuma gidecekmi? Devam ediyoruz... 18 Mart reklam arası sona erdi. Ama nasıl da geçirmedik Çanakkaleden!!! {yasin gündoğdu}