sevgi

sevgi
@Sevgi1
9/10
·264 syf.··
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Koku’yu gerçekten çok beğendim ve etkilendim. Okuduktan sonra varolmanın, insanlar tarafından “görülmenin” önemini sorgulamaya başladım. Yazar, betimlemede gerçekten iyi bir iş çıkarmış ve öyküdeki karakterler, mekânlar ve olaylar gözünüzde canlanabiliyor. Kitabı müzik eşliğinde okumayı tercih ettim ve her o parçayı (Vals de Rodrigues- Eric Badanti) dinlediğimde Grenouille’ün gezdiği sokaklar ve yaşadıkları gözümün önüne geldi. Sürükleyici ve sürprizlerle dolu bir eser olduğunu düşünüyorum. Kitabı okuduktan sonra filmini izlemek istedim -birazını izledim- fakat kafamdaki “Koku” ile uyuşmadığını düşünerek filmi izlemekten vazgeçtim.
KokuPatrick Süskind · Can Yayınları · 201827,4bin okunma
sevgi
🌟👏🏻