📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...kitabında kötü,ayıp,günah diye kavramlar yoktu.İnsanlar dünyaya başlarına gelebilecek şeyleri yaşamak için geliyorlardı.Herşey gelebilirdi başlarına.Bu nedenle hoşgörülü olmak şarttı.Ayıplamak,kınamak yanlıştı. Kimseyi kırmamak,üzmemek şartıyla,istediğin her şeyi dene.Bir gün çekip giderken,geride ne aklın kalsın,ne de senin yüzünden kırılmış bir yürek.
....Bütün insanları Tanrı yaratmıştı.İnsanlar Tanrıya yakarmak için değişik yollar bulmuş,değişik dinlerle etiketlemişlerdi bu yolları.Tanrı herkesin tanrısıydı.