...kadìnlar ne garip mahluklar.Duygusal durumlarì ne kadar çabuk deģişebiliyor.Küçük seylerden ne kadar da çabuk etkileniveriyorlar.Bir anda dünyanin en mutsuz en kederli ,en suçlu insanì iken,nasil da kolayca dunyanin en ùst katina cikabiliyorlar.Sevgileri tutkularì ugruna neleri de gòze alabiliyolar.Onlar için yaşamın temel sarti sevilmek.Aşkla tutkyla sonsuza kadar sevilmek ve asla vazgeçilmemek.herşeyi afedebilrjer ama sevilmemeyi.asla
...sahiden seven kadınlar,erkeğin güçlü olmasıyla ilgilenmezler.Seni severler,çünkü yüreklerinde bir yere dokunmuşsundur.Bunu farkına varmadan yaptıysan daha çok severler.Çünkü samimi olduğunu anlarlar.
...o da bir kurbandı.Ruhunu sapıklık denen o şertana satmıştı ama bunu isteyerek yapmadı.Daha büyük günahkârların oyuncağı olmuştu.Vazgeçmek istiyor ama bırakamıyordu,hastalanmıştı,kendini iyileştiremiyordu,çaresizdi,düştüğü bataklıktan cıkamıyordu...
Rab yarattıklarına verdiği yetenekleri onlarda görmek istiyordu,Tanrı avcıların kavga ederek değil,geçim gözeterek ,aç gözlülükle değil kanaatle,vahşet içinde değil dostluk ve yakınlık ortamında yaşamalarını istediği için bütün bunların rehberi olarak babami seçmiş.....