Dili sandığım kadar ağır değildi. Tabi klâsik bir roman ya da basitce kaleme alınan bir kitap değil. Geriye dönme ihtiyacı hissetmeden okudum. Okunması gereken kitaplardan biri doye düşünüyorum.
Kırmızı ve SiyahStendhal · Sentez Yayınları · 200312,7bin okunma