Kaçıncı kez dedim saymadım ama sanırım son kez diyorum okuduğum en güzel kitaptı.
Zaman zaman duygu patlamalarıyla ağlama nöbetleri geçirsem de kitabın sonu gelmesin istedim.. okudukça okuyayım, uzasın istedim. O kadar sürükleyici ve güzel ki okudukça kendi hayatımıza şükrediyoruz....
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,5bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ölmenin bir yok oluş değil de aksine yeni bir hayata başlamanın anlamına geldiğini anlatıyor.
Kitapta yer yer ölen kişinin arkasından ağlamak yerine onun adına mutlu olmamızı söylüyor.
Ben beğendim herkese tavsiye ediyorum...