Sevil balcı

Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmediklerine bakarak değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime
Sayfa 78·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan kendini gönülden bağlı hissettiği yerden bir adım kımıldayamaz.
Sayfa 70·Kitabı okudu
En önemli şey, insanın kendisi kalması, değişmemesidir.
Sayfa 66·Kitabı okudu
Vasat yetenekler için yüksek makamlar tehlikelidir, kişi kendini aşmak zorunda kalırsa, kişiliği bozulur.
Sayfa 63·Kitabı okudu
İzin verilince fazla konuşması insanın bir zayıflığıdır
Sayfa 60·Kitabı okudu