Konu ve karakterlerle okurken öyle özdeşleştim ki uzun süre kahramanlarimizi irdeledim. Akıcı sürükleyici ve harika bir anlatım. Yüreğine kalemine sağlık.
Yine harika bir kitap okudum. Kalemine yüreğine sağlık güzel yazarım. Sayfalarin arasında gezinirken sanki balkanları bir kere daha gezdim özellikle Balkan yemeklerini tek tek tatlarına baktım ama bu arada Yeşilçam tadında harika bir hikayenin içinde buldum kendimi sizlere de bu hikayeyi hemen okumanızı tavsiye ediyorum