Sevinç diner

Sevinç diner
@Sevinc39
GÜNAYDIN 1000K AİLESİİİ
1000Kitap
Reklam
Hz Mevlana Bir hikâye anlatır; Bir adam dostunun, Kapısına gelip kapısını çalar... İçeriden gelen ses; -Kapıyı çalan da kim diye sorar... Adam: "Ben'im" diye,Cevap verince dostu; "Git şimdi, Zamanı değil sonra gel" der... Adam kapıdan ayrılır. Ve bir yıl Dostunun hasretiyle Yanıp tutuşur. Bir yılın sonunda Dostunun kapısına tekrar gelir. Reddedilme Korkusuyla kapıyı çalar. İçeriden gelen ses: "Kim o" diye sorar. "Adam; "Sen'im" diye cevap verir.! Dost adamı içeri davet eder; "Madem ki Ben'sin içeri gir. Ev Dar iki kişi sığmıyor" der... Kaçımızın Sen'im Diyebileceği Ruhunu Birleştirebileceği biri var? Kaçımız Ben'ini, Sen yapmayı başarabildi... Çok sevdiğimizi Söylediğimiz halde Sen'im diyemiyoruz Sevdiklerimize.? Yunus Emre derki: "Gerçek sevgi Bu olsa gerek..! Sen-Ben değil.Sevdiğimizle bir olmak. Ne mutlu Sen'ini bulabilene... 🥀🌙
Edebiyat
...İnsan ne zaman yalnız kalır? Bütün insanlar ölünce mi? Hayır! Sevdiği ölünce yalnız kalır. Bana öyle geliyor ki, benim sevdiğim yoksa, dünya insanlarla dolu olsa bana ne?...
Edebiyat
ne ayağım uydu ne kafam uydu.. belli, ben bu çağın yabancısıyım.. Abdurrahim Karakoç
Edebiyat
sana geberesiye hasretim var, işte bu kadar. -ns Nazım Hikmet Ran
Edebiyat
Reklam