Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Memleket sırçadan ya da elmastan olsa ne olacak? İnsanları korumadıktan sonra, çocuklar sokakta rahat oynayamıyorsa, insana sevgi ve saygı yoksa.."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Yaşamak direnmekmiş biliyor musun? Başka yolu yok. Zor olan yaşamak, ölmek çok kolay."
Sevmek,dünyanın en büyük gücüdür insanda.
"Dünya hasret yurduymuş, ondan bitmiyor susuzluğumuz. Hep birilerinin, bir şeylerin hasretiyle geçiyor zaman. "
"Pişmanlığın bile bir zamanı var. Her şey gibi. Her şeyin bir zamanı var, her şey zamanında mümkün ve güzel! Zamanı geçmiş ilaç bile ilaçlıktan çıkıp zehirliyor insanı.."