Anlaşmak için kelimelere ihtiyaç yok diye düşünüyorum. İki kişinin sessizlikte bir beden olması kadar iyi bir anlaşma olamaz. Ancak ortada bir anlaşılmazlık varsa dünyanın bütün dilleriyle konuşsanız dahi boşa kürek çekersiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kendimi çok seviyorum, bazen de hiç mi hiç tahammülüm yok. Sanki bir kişi değilim, içim öyle kalabalık ki. Bir sürü ben var. Hepsi birbirinden farklı. Biri uyumlu diğeri çizginin dışında, biri salaklık derecesinde itaatkar, öbürü zehir tadında huysuz. Biri iyimser. Öbürünün yanına varmaya kötülük korkar. Bir yanım öyle bir yanım böyle, yüzüm her yöne birden dönük, kendi içinde. "