Sevinç

Sevinç
@Sevincs
İstanbul
12 Aralık
169 okur puanı
Ekim 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
"Biri sizin için kötü bir şey söyleyecek diye hepinizin ödü kopuyor."
Reklam
"İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır,yalnızlıktan hastalanır."
"İnsan yanında biri olmazsa delirir."
"Biri ötekine anlatıp durur, ötekinin duyup duymadığının ya da anlayıp anlamadığının hiçbir önemi yoktur.Konuşuyolar ya da hiç konuşmadan karşılıklı oturuyorlardır ya, önemli olan budur işte. Karşıdakinin dinleyip dinlememesinin hiç ama hiç önemi yoktur."
"İnsanın yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun, hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."
Reklam