Sevim Özbey

"Dünyada sevgi diye bir şey varsa, bu benim ona duyduğum şeydir."
Reklam
"Hayatta neleri başarabilecekken neleri kaçırdığını sana gösteriyor olması, bir insanı sevmek için ne güzel bir bahane."
"En büyük arzum bu düzene ait olduğumu unutmak. Ne o bana iyi geliyor ne de ben ona."
'... Ben bozguna uğramış ağır bir işçiyim. Şu dünyada değer verdiğim hiç kimse yok, hiç kimsenin de bana değer verdiği yok.'
"o evrensel korku, güvensizlik içinde hayatın o alışılmış, zararsız yönlerinin hepsi değişmişti."
Reklam