Sevorika

Sevorika
@Sevorika
"Oku tefekkür et, tefekkür et oku."
Annem
Maziden kalma bir nur var içimde Ümitsiz anlarımda bile ümit veren Sevgi seline boğan sevgisiz yüreğimi Engelleri aşarken bana hep destek olan Ve yüreğime sürur, ruhuma huzur veren Varlığı dünyaya bedel, yokluğu da keder En elim anlarımda elim-i kalbimi gideren Tertemiz, pür u pak, cennet kokulu annem Anneler gününü tebrik ederim.
Edebiyat-Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yağmur damlalarında hep görürüm seni Kalbimin toprağına düşer de yeşertirsin Tohumları yüreğime ekilmiş muhabbetini
Edebiyat-Düşünce