Kendin olmak demek, başkalarını hiçe saymak değil, başkalarına değer verirken kendini unutmamaktır. Kendin olmak demek, her şeyi kafana göre yapmak değil, herkesin hukukunu gözetirken, kendine de adil davranmaktır. Kendin olmak demek, toplumsal değerleri çiğnemek değil, toplum içinde var olurken, ona değer katmaktır. Kendin olmak demek sadece kendini sevmek değil, tüm evreni sevgiyle kucaklarken kendini de kucaklayabilmektir…
Kendini sevebilmek için kendinin en iyi arkadaşı ol, sırdaşı ol,dostu ol… Kendini kendine itiraf et, çekinme… Ve bilki, eğer kendin olabilirsen, başkalarının seni küçük düşürmesine seyirci kalmazsın. Kendin olduğunda kendine değer verirsin… Kendine değer verirsen kendin olursun…