Şevvalll

Şevvalll
@Sewalllll

Şevvalll

, bir kitap okudu
8/10
·168 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
Üstün Dökmen
8.1/10 · 7,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Öldürerek kazanmak yerine yaşatarak kazanmaya çalışanlar, sizler insanlığın ak yüzlerisiniz, yüz aklarısınız."
Sayfa 123·Kitabı okudu
"Kusursuzluğu aradığımızda, elde edemediğimiz tek şey yüzünden, şu anda elimizde bulunan pek çok şeyi kaybedebiliriz."
Sayfa 104·Kitabı okudu
"Yaşam göründüğünden daha karmaşık."
Sayfa 77·Kitabı okudu
"Ekmeğe niçin saygı gösteririz? Çünkü nimettir. İyi de eşlerimiz, çocuklarımız, öğrencilerimiz, çıraklarımız, komşularımız nimet değil mi? Ben ülkemde yerdeki ekmeğe tekme atıldığını hiç görmedim. Ama yerdeki insana tekme atıldığını çok gördüm. Yerdeki ekmeklere gösterdiğimiz saygıyı birbirimize de göstereceğimiz günlerin gelmesini diliyorum. "
Sayfa 71·Kitabı okudu