İlle de bir yanıt istiyorsanız...
"Başıbozuk sevdalara paydos!" diyorum.
Ve ben artık başıbozuk değil, başı da sonu da aynı derecede sağlam ve tutarlı sevdalara açacağım kapılarımı.
İzninizle...
"Divan edebiyatını onunla sevmiştim, onunla vurulmuştum bu edebiyata. Aşkı en güzel anlatan oydu çünkü. Nefi'nin, Nedim'in ve özellikle de Fuzuli'nin aruz vezniyle yazılmış şiirleri, kasideleri, gazelleri..."