sewoyy

sewoyy
@Sewoyy

sewoyy

, bir kitap okudu
Puan vermedi·95 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2021 55. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ben bu iğrenç yalnızlık içerisinde, insanın ruhunu yiyip bitiren, iliğini kemiğini emen bu ülkede unutmayı unuttum."
"İnsan bilir ki bıraktığı yerde onu çoktan unutmuşlardır."
Organlarım elektrik çarpmasına maruz kalmış gibi adeta felç olmuştu...vurulmuştum işte,o bakışın buyurgan yıldırımı iliklerime kadar işlemişti. Bilmiyorum bu açıklanamaz, anlatılamaz...
Bana anlatabilirdi... Ona hiçbir şey için söz veremezedim,ama onu dinlemeye hazır olduğumu söylemek bir insanlık göreviydi. Birini zorluk çekerken gördüğünüzde,ona yardım etmek elbette bir insanlık göreviydi