"Generalin(Harbord) bazı garip sorularıyla karşılaştım. Örneğin ulus, akla gelebilecek her türlü eylem ve fedakarlıkta bulunduktan sonra da başarılı olunmazsa ne yapacaksın? Verdiğim yanıtta hafızam beni yanıltmıyorsa, demiştim ki :
Bir ulus, varlığı ve bağımsızlığı için düşünülebilen girişimleri ve fedakarlığı yaptıktan sonra başarılı olur. Ya başarılı olmazsa demek, o ulusun ölmüş olduğuna karar vermek demektir. Dolayısıyla, ulus yaşadıkça ve özveriyle girişimlerini sürdürdükçe başarısızlık söz konusu olamaz."