Şeyda

Şeyda
@Seydatsu
Ahh Dosto ah bilmez miyim :)
Okul çocukları da acımak nedir bilmezler ha! Teker teker her biri Tanrı meleğidir, ama bir araya geldiler mi, hele okulda nasıl acımasızdırlar.
Sayfa 270·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şöyle biraz huzura erelim🫠❤️
Aklın aşağılık saydığında kalp çoğu zaman güzellik buluyor.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Alıntı
Aşk nefrete ne yakınsın...
Fakat aşık olmak sevmek demek değildir. İnsan nefret ederken de aşık olur.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Alıntı
Kendilerini çileye, bu korkunç hayat okuluna girmeye gönüllü olarak mahkum edenler, ömür boyunca sürecek bir boyun eğiş ve her şeyi tanrıya bırakışla benliklerini sindirerek tam bir ruh özgürlüğüne kavuşmak umudundadırlar.
Sayfa 30·Kitabı okudu
Alıntı