Kadın olsun, erkek olsun ve yaşamın hangi döneminde bulunursa bulunsun insan, annesinin gözünde daima çocuktur... Ve gerçekten mert yaratılışlı bir erkeğin ağlayışı kadar, kadına acıma hissi uyandıracak bir şey düşünülemez... Özellikle o kadın bir anne ise...