Aa ben mi ? He ben ömrüm boyunca ne inanmaktan,hayal kurmaktan vazgeçecek ne de hata yapıp düşmekten korkacak olan ben..yine yeniden..bugüne şükür, yarın hayrolsun geçmiş ise; umarım kendi geleceğimin sağlam temelleri olmuştur...
Kitap kısa ve öz ileri yaşına gelmiş bir insanın çocukluğundan itibaren ataerkil toplumumuz reisi olan adından da anlaşılacağı üzere babasından müzdarip oluşunu onu asla suçlamadan yakınışını anlatıyor bir örnek vermek gerekirse bende çocukluğumda sevmediğim şeyleri söyleyemezdim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okunması gerek ve asla vakit kaybı değil spoiler vermek istemiyorum.Sevgili Yazar okuruna aile yapısından şehir yaşantısına duygusal karmaşa,hassasiyet ve başka nice konulara değinmiş sürükleyici bir kurguya sahip.