Seyfettin...

Seyfettin...
@Seyfetin
“insan insanın kurdudur”demiş hobbes hayatımıza her giren bir parça götürdü kurt misali... Enternasyonalist. Evli !
Karanlığa mum yakmak (iddialı olmak gerek bu çağda :})(eski sağlıkçı)
Eğitimsiz
Serez çarşısında yitirdik hakikati.
231 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Yalnızlığı sevmeyen özgürlüğüde sevemez, çünkü insan ancak yalnızken özgürdür. Arthur Schopenhauer
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Anısına Saygıyla
Esas olan; sadece yaşamak değil, insana yakışır şekilde ve onurlu yaşamaktır. Teslim olmadan, boyun eğmeden, sürünmeden, el etek öpmeden yaşamaktır.. Nazım Hikmet Ran
Birilerinin gözüne sokmalık bir yazı...
Şu merdiven başında pazarlık yapan kadın bir fahişe mi? Hayır. Peki ya o sokağın başında bacaklarını gösteren? Hayır. Peki ya şu kadın? Baksana nasıl da şehvetle bakıyor. Hayır o da değil. Burada hiç fahişe yok mu, baksana şu kadınlara nasıl da giyinmişler? Fahişe nedir, bay Burton? Tenini parayla satan aşağılıklardır bay Vencanze. Hayır bay Burton, fahişelik bu değildir. Fahişelik insanların hayatını bilmeden onları aşağılamak ve yargılamaktır. Sokağın sonunda bir berber var bay Burton. Lütfen aynaya bakınız. Orada var olan en büyük fahişeyi göreceksiniz. — Charles Bukowski
Bijî yek Gulan Yaşasın 1 Mayıs ✊✊ youtu.be/Ud3Vcr4x9pM