Seyit trhn

Seyit trhn
@Seyit_13
Anladım ki insanlar; susanı korkak, görmezden geleni aptal, affetmeyi bileni çantada keklik sanıyorlar. Ama yanılıyorlar…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Kaldı ki burası dünya, burada bir şeyler hep yarım kalacak… “
Alıntı
Nazım Hikmet
Her daim kendin ol. Sen, seni anlayana mucizesin
Kendine sınır çizemiyorsan başkalarının çizdiği sınıra mahkûmsun azizim…
Sayfa 176·Kitabı okuyor
Hayat bu dünyadan ibaret değil , bu dünya yol üstünde konakladığımız bir handır..