Seyit trhn

Seyit trhn
@Seyit_13
Yağmuru seviyorum diyorsun, şemsiyeni açıyorsun Güneşi seviyorum diyorsun, gölgeye kaçıyorsun Rüzgarı seviyorum diyorsun, pencereni kapatıyorsun Beni de sevdiğini söylüyorsun, işte ben bundan korkuyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
acı duyabiliyorsan canlısın başkalarının acısını duyabiliyorsan insansın.
bence insanları kader ayırmaz insanları, insanlar ayırır
Bütün çabam kimseye muhtaç olmadan yaşamak. Montaigne
Kendi gerçek gücümüzün farkına varmak ve doğruları savunup yanlışlara karşı dimdik durabilmek için acilen kendimizi tanımaya başlamalıyız...