Seyit trhn

Seyit trhn
@Seyit_13
Oğuz Atay
Ne zoruma gidiyor biliyor musun Olric? O’na yazdıklarımı O’ndan başka herkes okuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok beklemiştim. Hayatımın başı ve sonu belliydi; hic olmazsa ortasını kaçırmamalıyım. Oyalanacak durumum yoktu. Ezberlermiş olduğum bütün şiirlerimi okumalıydım. Bütün kavgalarımı çıkarmalıydım, bütün kuruntularımı ortaya dökmeliydim.
Bir silgi gibi tükendim ben. Başkalarının yaptıklarını silmeye çalıştım mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisiydim. Azaldığımla kaldım.
"Kanun kağıtlarda kaldı . Böyle yaz..."
Gülümseyeceksin, bekleyeceksin.. ve hiçbir zaman ümide kapılmayacaksın."