Seyit trhn

Seyit trhn
@Seyit_13
Yapayalnız olmanın, tek başına kalmışlığın sonsuz acı verici karanlık duygularıyla doluvermişti birden yüreği.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyiki varsın" dan, "kendine iyi bak"a geldik.
" İnsanı sessiz kalmaya zorlayan acı, onu bağırmaya zorlayan acıdan çok daha ağırdır. "
"Anlaşılmak gibi bir derdimiz vardı. ne zaman ki kendimizi anlatamadığımızı fark ettik. işte o vakit susmalar dostlarımız oldu..."
"yengeç, suda yaşar; ama, yüzme bilmez - suyun içinde, yürür..."*