“Keşke her şey böyle ikiye bölünebilse…böylece herkes bön ve cahil bütünlüğünden kurtulabilse. Bir bütündüm ben ve her şey doğal,karmakarışık ve anlamsızda gözümde;her şeyi gördüğümü sanıyordum ,oysa gördüğüm bir kabuktu yalnızca. Eğer bir gün kendinin yarısı olabilirsen,ki bunu bütün gönlümle dilerim, bütünlüğü olan beyinlerin sıradan zekasını aşan şeyleri anlayacaksın,”