Şeyma gül

Şeyma gül
@Seymagul34
Martin Eden i o kadar iyi anlıyorum ki, şu an bende onun gibiyim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir daha asla olmayacak!
Senin gibi bir kitapla bir daha asla karşılaşmam sanmıyorum... Sende hissettiğim o tüm duygularımı başka bir kitapta hissedeceğimi sanmıyorum. Sen eşsiz bir kitapsın... 🙏❤️❤️❤️ Nietzsche Ağladığında
Hislerim