Bu mecraya 2015 yılında katıldım ve o zamanlar çok yeniydi. Uygulama büyümek isterken o kadar saçma sapan şeyleri tolere etmeye başladı ki şaşırıyorum. Kitap uygulaması burası! X, instagram, chat ortamı değil... Birbirine yürüyenler mi dersin, yemek tarifi paylaşanlar mı...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hz. İsa (a.s) demiştir ki: "Kendinizi şaşkınlık içinde kalanlarla oturup kalmışken, ne zamana kadar (ibadet ve taatle) gece tol olanlara yol tarif edeceksiniz?"