"Geceleri, yıldızları unut gitsin. Ben sana bakmak, dokunmak istiyorum ama bu mümkün değil. Çünkü sana çok bakmak kör, dokunmak ise mümkün olsa kül eder. Peki, senden uzakta da üşüyorsam ne yapmam gerekiyor? Benim sabahlarıma doğacağına dair bir umut veremez misin?"