Cinayetlerin son bulmasını isterken, yeni cinayetlere kapı açan bir ülkeyiz. Adalet ararken adaletsizliğin kitabını yazmış bir yerde "paran olmazsa,adalette olmaz" oyunu oynanıyor resmen. Kadın cinayetlerinin son bulmasını isterken, her geçen saat yeni cinayetleri öğrenen ve gittikçe içine kapanan bir ülkeyiz biz. Ekonomiden ve daha birçok şeyden bahsetmiyorum bile. Gidişatın ne olacağı belli olmayan bu ülkede insan olmak bile çok görülüyor.
Daha birkaç gün önce 50 bin mahkûm serbest bırakıldı. Evet,belki içinde masum kişilerde vardı fakat herhangi bir suça teşebbüs edebilecek insan sayısı daha fazla. Daha geçen gün tahliye olmuş bir adam, çıkar çıkmaz eşini öldürdü. O kadının, o çocukların suçu neydi? Adam tekrar hapise girer birkaç ay yatar, sonra tekrar özgür olur ve tekrardan yeni bir cinayete teşebbüs eder..