Sez__

Sez__
@Sez__
Lisans mezunu
İzmir
47 okur puanı
Nisan 2020 tarihinde katıldı
Bana bu çağı en iyi tanımlar gibi görünen şey, ayrılık. Herkes dünyanın geri kalanından, sevdiklerinden ya da alışkanlıklarından ayrıldı. Albert Camus
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Seninle şöyle bir oturup konuşamadık..." der Sabahattin Ali. Herkesin yaşamında hasretini çektiği, ama bir çay içimi kadar dahi olsun oturup konuşmaya vakit bulamadığı kimseler olmuştur. İşte insan hep bu vakitlerin özlemiyle yaşar ve ölür.
İlişkiler
İnanmak istiyoruz ... Bizi, bu yeniden inanmalarımız mahvedecek !
İlişkiler
Yaşım ilerledikçe, insanların ne dediklerine daha az dikkat eder oldum; Yalnızca ne yaptıklarını izliyorum. A. Carnegie
Edebiyat