Freud diyor ki; “İtiraf edilmemiş hiçbir his asla ölmez.” Bu böyledir.
Bilinçaltı dediğimiz çöplük, tamamen ertelenmiş, bastırılmış hislerle doludur. Hepsi, orada öylece nefes alır ve bekler. En alakasız zamanı; rüyaları ve mutlu anları mesela.
Söylemeli bekletmeden her şeyi, şu an .