Her insan mutlu olamaz..Çünkü; gereğinden fazla özler dünü,hak ettiğinden fazla düşünür yarını.Ve hiç haketmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü.
Her insan mutlu olamaz..Çünkü; gereğinden fazla özler hayatından çıkanları.Hak ettiğinden daha büyük umutlarla bekler hayatına girenleri.
Ve asla göremez yanı başındakileri.
Erich Fromm
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar vardır;
gelip geçerler hayatlarımızdan..
kimi hiçbir iz bırakmaz ardından,
kimi hafifçe okşar ruhumuzu,
kimi de hüzün bırakır ardından..
şemsî tebrîzî
"Hayvanlara karşı davranışlarımız karakterimizle öylesine ilişkilidir ki; hayvanlara kötü davrananların iyi birer insan oldukları görülmemiş şeydir."
Arthur Schopenhauer