Dgeghfh

Dgeghfh
@Sgeghn
Her insan mutlu olamaz..Çünkü; gereğinden fazla özler dünü,hak ettiğinden fazla düşünür yarını.Ve hiç haketmediği kadar bilinçsizce yaşar bugünü. Her insan mutlu olamaz..Çünkü; gereğinden fazla özler hayatından çıkanları.Hak ettiğinden daha büyük umutlarla bekler hayatına girenleri. Ve asla göremez yanı başındakileri. Erich Fromm
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar vardır; gelip geçerler hayatlarımızdan.. kimi hiçbir iz bırakmaz ardından, kimi hafifçe okşar ruhumuzu, kimi de hüzün bırakır ardından.. şemsî tebrîzî
"Hayvanlara karşı davranışlarımız karakterimizle öylesine ilişkilidir ki; hayvanlara kötü davrananların iyi birer insan oldukları görülmemiş şeydir." Arthur Schopenhauer
m.youtube.com/watch?v=9MrCS4d... Ne Mutlu Türk'üm Diyene !