Oy kullanmak şirktir. Ve ben, Kur’an ile, Allah’ın hükümleri ile yönetilmek istememden daha doğal birşey yoktur. Tuhaf olan, kendine müslüman adı verip (ki aslen müşrikliktir) “Hakimiyet milletindir” diyen, laiklik ilkesine mensup ve 5 yılda bir ibadeti olan Demokrasi dinine oy kullanan insanların varlığıdır. Bu cahillik adı altında sevimli gösterilemez. Şirkte cahillik mazeret değildir. Hakimiyet Allah’ındır. Maide 44 de Allah’ın indirdiği ile hükmetmeyenler kafirlerdir buyrulurken, sizin oy verdiklerinizin hangisi Allah’ın indirdiği ile hükmediyor? Zina serbest, faiz serbest, eşcinsellik, Allaha küfür serbest!
Allah ahirette aramızda hükmünü verecektir.