Anna Karenina

Anna Karenina
İnsan umutsuzluktan umut yaratandır https://1000kitap.com/yazar/yasa r-kemal Mezarıma çiçek istemem, ışık saçan ellerin toprağıma dokunsun yeter. Yıkılışım da sevgim kadar büyüktür benim
Reklam
Canımın canı babam..
Babam.. Canımın yarısı can babam.. İyi misin babam diyordum da beni üzmemek için iyiyim diyordun ya işte orada duruyordu zaman.. Gözlerini kaçırıyordun ama biliyordun yakın zamanda göçüp gideceğini.. Israrla hep dik durmaya çalışan can babam.. Tek bir nefesin kalmıştı oysa ki.. Güçlüdür dedim hep konduramadım ki ben sana bu hastalığı da, yataklara düşmeyi de, ölümü de.. Sen her şeye rağmen benim kahramanımdın, arkamda duranımdın ben buradayım her zaman diyenimdin.. Canımın canı can babam.. Ne güzel bir çocukluk yaşattın bize be babam.. Annesiz kalmanın, çalışan bir annenin evladı olmanın zorluklarını elbette yaşadık ama hep elinden geleni yapıp hem anne hem de baba olmadın mı sen bize.. Öksüz kaldık canım babam.. Ne sağıma dönebiliyorum, ne önüme bakabiliyorum. Savruluyorum senin desteğin, sesin, o sohbetin olmadan.. Şimdilerde ne yerdeyim, ne gökte.. Her telefonda hissettiğim o acıyı nasıl anlatayım ki.. Yokluğunda, sensiz geçen koskoca 3 gün..😢 Çok zormuş be babam, çok zormuş. Ne çok sevenin varmış evimiz doldu taştı yokluğunda. Bir kez daha gurur duyduk seninle. Bir kişi bile demedi ki babacığın bize şu sözü söyledi de kırıldık.. Biz senden razıyız güzel babam 🤍🤲 Yattığın yer incitmesin 🤲😥 Merak edip yazan, arayan herkesten Allah razı olsun 🙏
1000Kitap
Anna Karenina
Mekanı cennet olsun
Sizin düşünceleriniz nedir?
.. “Ailenize “Bu benim eşim, herkes saygı duyacak.” mesajını usulünce verip eşinize sahip çıkamayacaksanız, evlenmeyin. Kendinizi madden ve manen hazır hissetmiyorsanız evlenmeyin. Eşinizi dört duvar arasına hapsedip, “bu benim doğrum” diyorsanız evlenmeyin. “Aman.. evlenince düzelir..” diye oğlunuzu yada kızınızı bir başkasıyla evlendirmeyin. Kimse sizin hastalıklı ruhlu çocuğunuza rehberlik yapmak zorunda değil.! Sizden ricam başkasının hayatını mahvetmeyin, kimsenin başını yakmayın.” ..
1000k
Anna Karenina
Doksanlar ikibin yirmi dört arası bu halli evliliklerle dolu malesef
Canımın canı babam..
Babam.. Canımın yarısı can babam.. İyi misin babam diyordum da beni üzmemek için iyiyim diyordun ya işte orada duruyordu zaman.. Gözlerini kaçırıyordun ama biliyordun yakın zamanda göçüp gideceğini.. Israrla hep dik durmaya çalışan can babam.. Tek bir nefesin kalmıştı oysa ki.. Güçlüdür dedim hep konduramadım ki ben sana bu hastalığı da, yataklara düşmeyi de, ölümü de.. Sen her şeye rağmen benim kahramanımdın, arkamda duranımdın ben buradayım her zaman diyenimdin.. Canımın canı can babam.. Ne güzel bir çocukluk yaşattın bize be babam.. Annesiz kalmanın, çalışan bir annenin evladı olmanın zorluklarını elbette yaşadık ama hep elinden geleni yapıp hem anne hem de baba olmadın mı sen bize.. Öksüz kaldık canım babam.. Ne sağıma dönebiliyorum, ne önüme bakabiliyorum. Savruluyorum senin desteğin, sesin, o sohbetin olmadan.. Şimdilerde ne yerdeyim, ne gökte.. Her telefonda hissettiğim o acıyı nasıl anlatayım ki.. Yokluğunda, sensiz geçen koskoca 3 gün..😢 Çok zormuş be babam, çok zormuş. Ne çok sevenin varmış evimiz doldu taştı yokluğunda. Bir kez daha gurur duyduk seninle. Bir kişi bile demedi ki babacığın bize şu sözü söyledi de kırıldık.. Biz senden razıyız güzel babam 🤍🤲 Yattığın yer incitmesin 🤲😥 Merak edip yazan, arayan herkesten Allah razı olsun 🙏
1000Kitap
Anna Karenina
Mekânı cennet olsun Rabbim sizlere sabır versin. Bu dünyada hiçbirimiz kalıcı değiliz ki.