Anna Karenina

Anna Karenina
İnsan umutsuzluktan umut yaratandır https://1000kitap.com/yazar/yasa r-kemal Mezarıma çiçek istemem, ışık saçan ellerin toprağıma dokunsun yeter. Yıkılışım da sevgim kadar büyüktür benim
"Yemen'de kardeşiyle evine su taşırken bir keskin nişancı kurşunuyla başından vurulan Rüveyda hangi uluslararası dengeyi bozmuş olabilir?" Diye sorgulamalı insan. Sen vuruldun, biz paramparça olduk Rüveyda...
Yitik İnsanlık
Anna Karenina
Allah'ım sen yardım et. Bizler aciziz affet
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bizden sonra çocuklarımız, to­runlarımız gelecek. Nasıl bir dünya bırakacağız onlara?
Sayfa 365 - Pdf·Kitabı okudu
Kaygı
Anna Karenina
Çöl
1 yılda 4 kitap
Merhaba arkadaşlar. 4. Kitabım olan Beni Bize Feda Ettim de artık 1k yerini aldı. Yıllardır emek verdiğim ilmek ilmek dokuduğum yazılarım ete kemiğe büründüğünü görmek çokça gurur ve mutluluk verici.
Anna Karenina
Tebrik ediyorum, kaleminize sağlık bol okurlar olsun 🌺
Canımın canı babam..
Babam.. Canımın yarısı can babam.. İyi misin babam diyordum da beni üzmemek için iyiyim diyordun ya işte orada duruyordu zaman.. Gözlerini kaçırıyordun ama biliyordun yakın zamanda göçüp gideceğini.. Israrla hep dik durmaya çalışan can babam.. Tek bir nefesin kalmıştı oysa ki.. Güçlüdür dedim hep konduramadım ki ben sana bu hastalığı da, yataklara düşmeyi de, ölümü de.. Sen her şeye rağmen benim kahramanımdın, arkamda duranımdın ben buradayım her zaman diyenimdin.. Canımın canı can babam.. Ne güzel bir çocukluk yaşattın bize be babam.. Annesiz kalmanın, çalışan bir annenin evladı olmanın zorluklarını elbette yaşadık ama hep elinden geleni yapıp hem anne hem de baba olmadın mı sen bize.. Öksüz kaldık canım babam.. Ne sağıma dönebiliyorum, ne önüme bakabiliyorum. Savruluyorum senin desteğin, sesin, o sohbetin olmadan.. Şimdilerde ne yerdeyim, ne gökte.. Her telefonda hissettiğim o acıyı nasıl anlatayım ki.. Yokluğunda, sensiz geçen koskoca 3 gün..😢 Çok zormuş be babam, çok zormuş. Ne çok sevenin varmış evimiz doldu taştı yokluğunda. Bir kez daha gurur duyduk seninle. Bir kişi bile demedi ki babacığın bize şu sözü söyledi de kırıldık.. Biz senden razıyız güzel babam 🤍🤲 Yattığın yer incitmesin 🤲😥 Merak edip yazan, arayan herkesten Allah razı olsun 🙏
1000Kitap
Anna Karenina
Mekanı cennet olsun