_Kapıyı kilitlemiyor musun? _diye sordu.
_Hiçbir zaman kilitlemedim ki! Sözde iki yıldır kilit alacağım..._Gülümseyerek
Sonya'ya baktı._Kilitleyecek hiçbir şeyi olmayan insanlar mutludurlar herhalde, öyle değil mi?
Oturdum baktım
Dünyanın bütün acılarına
Gözüm gönlüm yetebildiğince
Oysa ben yaşam kadar acı
Acı bir kahve kadar hatrı sayılır
İnsandı hamurum
Ümit ne büyük nimet olmuştu
Gözlerimin damlasında