Tekneyle denize açıldılar, demiş Tale, annem çılgına dönmüş, çünkü yağmur yağıyormuş, dalga çıkmışmış, geceymiş, hava sisli ve soğukmuş, ya denize düşerlerse, ölürlermiş, belki de çoktan ölmüşlermiş.
Ben kendim için yaşamak istiyorum yoksa hiç yaşamayayım daha iyi... Ben yalnızca, cebimdeki rubleyi sımsıkı tutup, ‘genel mutluluk' bekleyerek aç bir annenin önünden geçmek istemedim.