Beni dinlemeye hazırsanız tamam ama bu çok kolay ki. Peki ya sizden beni tutup küpeşteden denize atmanızı rica etsem... O zaman iyilikseverliğiniz, yardımseverliğiniz o noktada biter. Bir yerde biter işte... Senin kendi yaşamıyla kendi sorumluluklarıyla karşı karşıya kaldığı yerde... Bir yerde bitmek zorunda... bu görev bir yerde bitmek zorunda...ya da... Acaba doktorların görevi bitemez mi? O bir kurtarıcı her an herkese yardıma hazır biri mi olmalı, sırf üzerinde Latince kelimeler olan bir diploması var diye? Gerçekten de kendi hayatını hiçe mi saymalı, kendi kanına su mu karıştırmalı, sırf biri... Sırf biri gelip ondan asil davranmasını, yardımsever ve iyi olmasını istiyor diye? Evet, sorumluluğun da bir sınırı var... İnsanın artık daha fazlasını yapamadığı bir yer...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Günlerden yine yalnız bir gündü,
Kendimi bile isteye uzak tutuyordum herkesten ve her şeyden
Döndüm durdum kendi kendime
Başka da dost olamazdı kendimden başka!!!