~Nur

~Nur
İnsanların arasında, insanlardan uzak bir insanım^^ #84559303 ~ youtu.be/Vc0VEmv99y8
" İçimizin ferahlığı da mı hayal, Wilhelm? "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Denir ki, Bolonya taşını güneşe koyunca, güneş ışınlarını çeker, geceleyin de bir süre ışıldarmış. O delikanlı da benim için öyleydi. "
" Senin dostlarına karşı görevin, onların neşesini kaçırmamak, onların mutluluğuna ortak olup onların mutluluğunu çoğaltmaktır. ''
" Çevremizde, mutluluğunu bize borçlu olmayan mutlu insanlar görüyor, buna dayanamıyoruz. "
" Neşesizlik tıpkı miskinlik gibidir, çünkü o da bir tür miskinliktir. Üstümüze böyle miskinlik çöktüğünde onu yenecek gücü bulursak, işimizi hemen başarır, çalışmaktan gerçekten zevk alırız. "