Sinan Akyüzün okuduğum ilk kitabı. Yazarın ismini ve Meyrayı çok duydum. Beğenilenler arasında olduğu için büyük bir merak ve heyecanla almıştım. Ancak beklentimi karşılamadı. Kitabın yazılış amacı ve gerçek olması beni çok etkiledi. Konuşma cümlelerini okumak yorucuydu. Tekrar eden cümleler vardı ve bazı durumlarda betimleme abartılmış. Bu kadar detay bahsedilmesi beni üzdü, sinir olarak okudum diyebilirim. 18 yaş ve üzeri olması gereken bir kitap. Bir şeylerin eksik olduğunu kitabı okurken hissetmiştim ve okuma sırasında araştırma yaptım. Boşnakların gösterdiği azimden bahsedilmemişti. Umut tünelinden bahsedilseydi içim biraz olsun soğurdu. Sürekli zülümden bahsedilmesi ve yazılanların yaşanmış olması gönlümü çok yordu. Psikolojiniz iyi değilse bu kitaptan uzak durun.