Nietzsche diyor ki; “insanın kendine dayanabilmesi ve boşluğa düşmemesi için kendini gerçekten sevmesi gerekir” Her şey insanın kendini sevebilmesi ile başlar. Çünkü içinde olmayan şeyi başkasına veremez insan. Çünkü boşluğa düşmemek için kendine tutunabilmelidir en çok..
Seni bırakıp gidenlere sakın üzülme o kadar emeğe rağmen , o kadar çabaya rağmen seni bırakıyorsa o kayıp değildir anca bir yüktür
-Reşat Nuri Güntekin