Shawty

Shawty
@Shawtys
#98350175 Mini iç ses
Kamran beyefendi ; sarı çiçek romanını baştan başa öğrendik. Bir daha ölünceye kadar birbirimizi görmek yok. Senden nefret ediyorum.
1000k
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir gün aynada kendine bakarken fark ediyorsunn ki; gözlerindeki ışık çoktan sönüp gitmiş. Asla sana ait olmamış bir şeyin peşinden koşarken gençliğini nasıl da heba etmişsin.
1000k
Yaralı bir nidâyız yaşadığımız bu cihanda.
1000k
+Aysel gitti -Onun için mi üzgünsün +Yoo - döner herhalde üzülme n'olursun + Dönse de fark etmez - neden ? Artık hiçbir şey eskisi gibi olmaz ki. Bir kere gitti mi gitti, yüzüne baktığında hep bunu hatırlarsın.
1000k
Sevmek, sevildiğini bilerek sevmek.. aahh çocuklar, insan nasıl yükseliyor nasıl ulvileşiyor biliyor musunuz..
1000k