ÇÜNKÜ HER İNSAN ÖLECEK YAŞTA
Bir şey yap güzel olsun.Çok mu zor?O vakit güzel bir şey söyle.Dilin mi dönmüyor,öyleyse güzel bir şey gör ve güzel bir şey yaz.Beceremez misin?O zaman güzel bir şeye başla.Ama hep güzel bir şeyler olsun.Çünkü her insan ölecek yaşta.
Bana en çok dokunan suçlu olsamda olmasamda her zaman bir çesit tabiat kanununa uyar gibi,herkesten önce kendimi suçlu görmemdi.
Fyador Miyahloviç/Yer altından notlar