Sevgi ve yakınlıktan daha fazla istediğiniz bir sır olarak tuttuğunuz bir şey olabilir.Erkeğin "evlilik dışı ilişkiyi hak olarak görmesi".Kadın"kocasıyla banka hesabı için evlenmesi."gibi.
Öfke hissetmek yanlış bir şey değildir.Öfke her zaman kötü değildir.Yapıcı bir şekilde kullanirsaniz ve olumlu bir yöne kanalize ederseniz,öfke bazen sağlıklö olabilir.