Ne oluyorsa bir bakıma olması gerektiği için oluyordur.Zorlama ile elde edilen şartların, kendiliğinden oluşmayan durumların bizi istenilen sonuca götürmeyeceğini anlamamız gerek...
Gerçekler çeşitli, gerçeklikler farklı farklıdır.Fakat hakikat tektir ve bu "bir" olan hakikata iki gerçeklik alanının "tek" kılınmasını başarmak yoluyla ulaşılır.