SC

SC
@Sherdal
"Sevda nasıl bir şey?" diye düşünüyordu Emre. "Belki de bir insanın başka bir insanın yüz ifadesine meftun olmasıdır. Herhangi bir ifade ama kişiliğinin her türlü halini özetleyen, usta ressamların elinden çıkan bir portre gibi onu yansıtan bir ifade. Bazen safiyet, bazen hasret, bazen ciddiyet, bazen şaka, bazen zeka, bazen şehvet..... Her insanın binbir türlü hali var, sevdalanmış birinin gözünde bu değişik haller, bütün kişiliği özetleyen tek bir ifadeye dönüşür. Uzaktayken, ayrıyken onu düşündüğünde gözünün ününe gelen tek ifade budur."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Demek ki sevda acısı, entelektüel onurdan daha önemliydi; onu anında silebiliyordu.
"kelimeler bizim gerçek hayatımız, onlar olmadan biz yokuz ki"
İnsanlara gülmek yakışır, bu yüzden objektife bakan herkes az ya da çok gülümser. Hiç bir hayvan gülmediği için belki de bu, insanların kendilerini yüceltmeleri anlamına geliyordur; gülmek bu yüzden seviliyordur.